luni, 25 februarie 2008

Bani facuti pe Bux.to pana acuma






60 comentarii:

Anonim spunea...

Poate cineva sa-mi explice cum a facut upgrade la Premium Member pe BUX.to ?
Eu am incercat - nu se poate decit prin AlertPay - am cont la AlertPay, dar primul pas al AlertPay este sa-ti verifice contul ? Corect ?
Pt. asta cer upload-area unor documente. Am facut-o. Si desi spun ca in 3 zile lucratoare fac verificarea azi se implinesc 8 zile de cind am upload-at docuentele pt.verificare / de cind am cerut upgrade-ul la Premium Member.

Anonim spunea...

inra pe pagina asta
http://bux.to/sappremium.php

Processing time: 2 working days.

Premium Membership for 1 Full Year
Bux.to - Premium Package l $59.00

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Unknown spunea...

sal,am facut cont pe bux,am facut cei 10 dolari ,acum trebuie sa fac cont la alertpay nu?ca am vazut pe alte siteuri ca mai intai trebuia sa fac cont pe alert pay.Am dat click degeaba pana acum? ma gasiti la stefan_catalin02@yahoo.com

Unknown spunea...

Poti face cont acuma pe AlertPay nu ai pierdut nimik

Unknown spunea...

dar la alertpay trebuie sa imi fac cont cu emailu care am facut si la bux nu?nu imi da voie,cika exista deja emailu inregistrat.am dat la my stats apoi my profile si am vazut ca pot sa skimb emailu de la alert pay?pot sa il skimb?sa bag alt email si pe alertpay sa ma inregistrez cu emailu actual?

Unknown spunea...

Simplu... daca nu te lasa sa faci cont cu emailu tau care l`ai folosit si la bux inseamna ca ai deja cont facut si in caz ca nu mai sti parola poti afla`o "FORGOT PASSWORD" : si bagi emailu.. dar nu stiu daca o sa iti dea si pinul pe care l`ai pus cand ai facut contu. cel mai bine e sa modifici din bux.to emailu de Alertpay dupa ce iti faci unu.

Unknown spunea...

am dat forgot password de ieri si imi cere raspunsul la acele 2 intrebari,una este locu te nastere si cartea mea favorita si cika e gresit,asa ceva eu nu am completat cu ,fac asa ,modiifc din bux emailu si cu acel email fac cont pe alertpay.e bine asa nu?

Anonim spunea...

da cel mai bine e sa faci un alt cont la alertpay si il inlocuiesti la bux.to

Unknown spunea...

personal starter,personal pro sau business?

Anonim spunea...

eu am facut personal starter

Unknown spunea...

am dat cashout,acum ce fac?mam uitat in alertpay si nici o modificare.trebuie sa astept?sa trimit documente ceva?

Anonim spunea...

pentru utilizatori premium se asteapta 1 luna pt cei normali de la 1 la 2 luni

Unknown spunea...

adika sa astept 2 luni ca sa intre in alertpay?dar vad ca zice aici sa ma verifice,Unfortunately, we had to put a temporary hold on your AlertPay until you become AlertPay Verified.trebuie sa trimit ceva documente?

Anonim spunea...

dupa ce ai cerut plata mai trebuie doar sa astepti. Dai la My History si vezi ce status ai.

Unknown spunea...

Pending Audit: After you request for payment your account will be audited to make sure you aren't violating the TOS.


Payment Sent: Your payment has been dispatched via the payment method.

Unknown spunea...

pending audit am ;a bux.la alertpay imi zice Account Status: Pending Account Verification.ce sa verifice?am vazut ca zice de poze de pasaport si altele.cu alea nu am nici o treaba?

Unknown spunea...

totusi nu am intrebat,a scos careva bani din bux?

Anonim spunea...

si eu sunt tot in asteptare mai am cam 1 luna o sa postez cand ii primesc (nu stiu unde ai vazut tu cu poza de pasaport si alte date dar nu are legatura )

Unknown spunea...

poti sa imi faci un print cu pagina ta de la alertpay?am emailu mai sus pus.cand dai la alertpay verified zice ceva de niste documente.nu cumva e cam mult 2 luni?totusi e internet nu e posta

Unknown spunea...

nu este de vina alertpay-ul ca nu ii primesti rpd Problema este ca bux.to se misca greu ei trimit banii la 1 luna pentru useri premium si la 2 pt useri normali.

Unknown spunea...

in alertpay ii trimite nu?

Anonim spunea...

Ai scos pana acum vreun ban de la bux.to? are cineva dovada, cum se face legatura intre alertpay si contul personal pentru ca am fost la banca sa cer datele care le cere alerpay si Bank Code nu l-am primit, si fara ala nu prea merge sa completez formularul. A reusit careva? Tu ai facut? Ai scos vreun ban? Multumesc anticipat !

Unknown spunea...

salut inca nu am scos. inca nu sunt premium member si cica se asteapta in jur de 1 -2 lui pana trimit banii. maine ar trebui sa ii primesc daca este adevarat sau nu voi posta un comment.

Alexandru spunea...

Daka cineva primeshte banii de la box.to, lasatsi aici un komentariu/screen ka dovada.

Mersi.

Anonim spunea...

Cum se lucreaza cu PersianPTC
Ma intereseaza: Paid to Signup.
Multumesc.
Trimite la E-mail: trincris2005@yahoo.com

Anonim spunea...

Va rog cei ce cititi acest comentariu.
Spunetimi si mie cum se lucreaza cu PersianPTC,mai exact cu ::::;;;; Paid to Signup
Multumesc.

Anonim spunea...

in lagatura cu PersianPTC. dupa logare dati pe "members" => Earning Options. la Paid to Click este siplu dati clik pe banner si asteptai pana va zice "Thank You Dear User
Your account has been credited.
Your Account Balance Now: $.... se asteapta in functie de tipul reclamei de obicei pt 1cent este 30sec. Iar la Paid to Signup trebuie sa dati clik pe banner si sa va faceti cont la site-ul respectiv cu acelasi emai pe care il folositi si la PersianPTC dupa creare userului trebuie sa bagati in casuta de confirmare mesajul de bunvenit pe site. La unele programe trebuie sa acesati cel putin 20 de reclame pt a primi banii.

Anonim spunea...

Eu pana acum n-am scos nici un ban. Dau u click-ul de aproape o luna. Special, mi-a facut si un site http://www.bancuban.ro Acolo tin o evidenta transparenta la castigurile momentan "virtuale"

Mi-am facut cont premium pe bux.to si mi-am cumparat si 85 de referrali. Si pe bux3 mi-am cumparat 35 de referrali. Mi-am facut cont pe zeci de alte site-uri, in cautarea celor mai bune. 15 dintre cele mai tari le gasiti la mine pe pagina: http://www.bancuban.ro - Investiti doar imaginatie!!!

Anonim spunea...

bai fratilor zicetimi si mie.pas cu pas,,cum trebuie sa scot banii de pe bux.am cont pe alertpay.dar nu am uploadat nici o poza...

Anonim spunea...

sal am facut 10$ cum ii scot.... cn stie sa intre sa vb pe id burduleaa
ms......

Anonim spunea...

akolo skrie klar kum

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...

A primit cineva bani de la bux? Eu sunt premium member si am cerut pe 29 aprilie 2008 15 $ si astazi 19 iunie nu am primit inca nimic. Va rog postati cei care ati reusit sa primiti bani, si dupa cat timp s-a intamplat, va multumesc.

Anonim spunea...

shi eu ashtept raspuns dar nimeni nu-l da

Unknown spunea...

salut inca nu va pot da un raspuns concret ca si eu inca astept banii de "Thursday 06 Mar 2008 02:27 PM $ 18.04 AlertPay Pending Audit"
si nu am primit nimica, am trimis un tiket la ei si ziceau ca luna asta ar trebui sa ii primesc.pe site la ei scrie ca banii vin in 60 zile lucratoare .. insa au trecut mai multe. Ceva mai seriosi sunt cei de la "crewbux" am primit banii in 5 zile lucratoare si se pot scoate la 5$ Balance $ 1.605
Total Paid $ 5.97. (detalii pe prima pagina)

Anonim spunea...

mersi pentru raspuns, sper sa mai auzim ceva de la tine

Unknown spunea...

cu siguranta daca ii primesc.

Anonim spunea...

La crewbux nu apar zilnic siteuri, sau numai la premium? eu am cont la ei si nu am dat decat in prima zi, ce se intampla?

Anonim spunea...

la mine apar zilnic dar sunt cam 5-6 pe zi.

Anonim spunea...

salut...ceva vesti noi?? s-a reusit vreo prima plata? Asta ca sa stiu daca se merita!

Anonim spunea...

inca nu :( dar azi am vazut o dovada ca plateste si in romania .. mai astept dar cu putine sperante.

Anonim spunea...

http://alexandr.ws/perdele
Aici va garantez ca veti primi banii si foarte multi daca veti depune putina staruinta.

Detalii mai tirziu...

Anonim spunea...

astept detalii ca nu inteleg nimic din el... important e k banii sa ii si primesti

Anonim spunea...

este o teapa bux asta , m-am fript si eu , sunt de cateva luni si am facut rost de multi refferalls si am adunat destui dolari si cand sa-i scot am dat catre alertpay si de cateva luni , vreo 5 parca sunt banii in audit , si de cateva zile nu mai pot intra deloc in cont , sunt nishte escroci .
eu am cont aici de cand s-a deschis :
http://www.AWSurve
ys.com/HomeMain.cfm?RefID=valicris

si platesc astia (pana acuma am luat 225 $) ii am in alert pay ca nu stiu sa-i mut pe card dar poti cumpara online direct sau sa faci orice online cu banii
incercati si o sa vedeti ca nu e teapa , dureaza 2 minute sa-ti faci cont si nu te costa nimic
have fun

bitcoinsfree spunea...

am primit bani de la bux3.com....doar prin alertpay si romania nu este pe lista tarilor care pot deconta banii acestia.poti cumpara cu ei de pe net anumita chestii.... http://bux3.com/?r=edezeb si dovada de plata...
Account Info
Alertpay Email edezeb_3@yahoo.com
Account Email edezeb_3@yahoo.com
Join Date 27 Dec 2008 09:36 AM

Your Statistics
# of Website Visits 3117
Last Time Active 31 Dec 2008 06:55 AM
Last IP Logged 151.32.115.240
# of Offers Completed 0

Your Referral Statistics
# of Referrals (view) 63
# of Referral Website Visits 22211

Bonus Statistics
# from Bonus (view) 0.05
Other Cash Bonus $0.00

Balance Information
Account Balance (cashout) $3.33
Total Amount Paid $66.00 alertpay livred
&&&&&&&

bitcoinsfree spunea...

deci.....adresa este....
http://bux3.com/?r=edezeb
si va pot ajuta cu un autoclicker(un programel care clicheaza in locul vostru...trebuie sa urmati instructiunile si sa il deschideti zilnic cate 15 min...atat....de asemeni are si mai multe situri unde va puteti face conturi)il puteti copia de aici
http://www.megaupload.com/?d=MZBT1SOM intrati aici si il copiati....succes

bitcoinsfree spunea...

si...inca ceva.....nimeni nu spune daca a facut....tin pt. ei...deci....ramane de gandit ce ve-ti face in continuare...eu cu atat v-am putut ajuta

Anonim spunea...

Eu am facut peste 10 euro pe bux.to si nu am primit banii pe alertpay.com ... ce sa fac? Ma gasiti pe strumfy3k@yahoo.com

Anonim spunea...

de unde scot eu pinu ala ca sa imi fac cont pe alert pay

Anonim spunea...

Acum un an am da cashout ca sa-mi scot 10$ cat aveam.
DateAmount Method Status
Monday 24 Mar 2008 08:58 PM $ 10 AlertPay Pending Audit. Deci e de pe 24 martie 2008 si nici acum nu mi-ai ajuns banii in contul de pe alertpay. Ce sa fac? Acum am vreo 200 de $ si nu pot sa-i trag din cauza ca e in asteptare transferul ala

Alex spunea...

fratilor nu va mai pirdeti timpul cu bux.to ca nu plateste toata lumea...intrati pe www.moneyfromgdi.ws pt o afacere MLM una chiar legala si profitabila
Multumesc

Anonim spunea...

http://antivirusfree.webs.com kaspersky key,bitdefender cu licenta 40,avira,avast,avg toate cu licenta gratis si alte programe folositoare

Anonim spunea...

A trecut mai bine de un an de cand am "achizitionat" cont premium si cateva pachete de refferali; am cheltuit peste 100$. Intre timp am incetat sa mai sper ca imi voi recupera banii investiti. Nu de mult, astia de la bux.to chiar au avut si tupeul sa ma atentioneze ca imi expira contul premium, ceea ce ar duce la o intarziere a platilor. Majoritatea PTC-urilor, adica 99.99% sunt niste tepe.

JunkOwner spunea...

salut te intresaza un link eschange ?
am o pagina cu tema money online deschisa recent .
trimitemi un email la RaduDCatalin@gmail.com sau un pentru mai multe la im: attmptofly yahoo

Anonim spunea...

http://www.bux3.com/?r=tarrra na e ok.doar ca iti ia foarte mult timp.

Anonim spunea...

cum pot sa scot banii? unde trebuie sa intru? id krystyano_r_007

adrianoo spunea...

http://bani-pe-net99.blogspot.com/ intra aici pentru mai multe informatii si contacteaza ma la idul cool_boy_adriano

Anonim spunea...

http://www.neobux.com/?r=kelevra48
Aici, iti da bani instant dupa ce ai facut limita de retragere! Iar in contul alertpay banii apar in cateva minute! Incearca si o sa vezi!

Anonim spunea...

Salut eu am primit banii de la bux.to ,daca vreti dovada de plata va astept pe http://online-bani.blogspot.com sau la bycag@yahoo.com , id- bycag !